
Vragen en antwoorden
Heb je een specifieke vraag over een product of dienst? We hebben een lijst samengesteld met de meest gestelde vragen.
Vragen per thema

Zichtrekeningen
Openen en afsluiten
Saldo en verrichtingen
Spaarrekening
Kaarten
Bankkaart
Mastercard met kredietlijn
Mastercard zonder kredietlijn
Rekeninguittreksels

Codes en identificatie
Saldo en verrichtingen

Vragen en antwoorden over dit onderwerp
Kunnen meerdere gebruikers de ‘gezichtsherkenning’ -functie in de MOBILEbanking-app van bpost bank gebruiken?
Ja, elk uiterlijk dat op uw toestel is opgeslagen (max. 2) voordat u de functie op de app activeert, verschaft toegang tot MOBILEbanking Smartphone.
Het is belangrijk dat u als enige de controle over uw toestel hebt.
Bij elke toevoeging van een nieuw uiterlijk aan uw telefoon vraagt de MOBILEbanking-app u om uw gezichtsherkenning opnieuw te bevestigen met uw 6-cijferige code.
Het is belangrijk dat u als enige de controle over uw toestel hebt.
Bij elke toevoeging van een nieuw uiterlijk aan uw telefoon vraagt de MOBILEbanking-app u om uw gezichtsherkenning opnieuw te bevestigen met uw 6-cijferige code.