
Vragen en antwoorden
Heb je een specifieke vraag over een product of dienst? We hebben een lijst samengesteld met de meest gestelde vragen.
Vragen per thema

Zichtrekeningen
Openen en afsluiten
Saldo en verrichtingen
Spaarrekening
Kaarten
Bankkaart
Mastercard met kredietlijn
Mastercard zonder kredietlijn
Rekeninguittreksels

Codes en identificatie
Saldo en verrichtingen

Vragen en antwoorden over dit onderwerp
Ik heb mijn bankkaart via Card Stop geblokkeerd, maar ontving nog geen nieuwe kaart. Wat doe ik?
Uw nieuwe bankkaart wordt 5 werkdagen na de blokkering ervan naar u opgestuurd.
Is deze termijn voorbij? Kijk dan na of het adres waarover we beschikken wel uw officiële verblijfplaats is. Is uw adres veranderd? Dan kan u het in een van onze kantoren laten aanpassen. Op hetzelfde moment kan u opnieuw een bankkaart aanvragen, die we naar uw actuele adres zullen opsturen.
Is deze termijn voorbij? Kijk dan na of het adres waarover we beschikken wel uw officiële verblijfplaats is. Is uw adres veranderd? Dan kan u het in een van onze kantoren laten aanpassen. Op hetzelfde moment kan u opnieuw een bankkaart aanvragen, die we naar uw actuele adres zullen opsturen.