
Vragen en antwoorden
Heb je een specifieke vraag over een product of dienst? We hebben een lijst samengesteld met de meest gestelde vragen.
Vragen per thema

Zichtrekeningen
Openen en afsluiten
Saldo en verrichtingen
Spaarrekening
Kaarten
Bankkaart
Mastercard met kredietlijn
Mastercard zonder kredietlijn
Rekeninguittreksels

Codes en identificatie
Saldo en verrichtingen


Vragen en antwoorden over dit onderwerp
Wat is de "SendBack" dienst?
De ""SendBack"" is een facultatieve, betalende dienstverlening waarbij de papieren uittreksels via de post verstuurd wanneer deze niet werden binnen de 96 dagen werden afgedrukt of gedownload.
U kan deze dienst activeren of deactiveren in het postkantoor van uw keuze of via de klantendienst op 02 278 50 32 (van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u30 tot 18u en op zaterdag van 9u tot 13u).
U kan deze dienst activeren of deactiveren in het postkantoor van uw keuze of via de klantendienst op 02 278 50 32 (van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u30 tot 18u en op zaterdag van 9u tot 13u).