
Vragen en antwoorden
Heb je een specifieke vraag over een product of dienst? We hebben een lijst samengesteld met de meest gestelde vragen.
Vragen per thema

Zichtrekeningen
Openen en afsluiten
Saldo en verrichtingen
Spaarrekening
Kaarten
Bankkaart
Mastercard met kredietlijn
Mastercard zonder kredietlijn
Rekeninguittreksels

Codes en identificatie
Saldo en verrichtingen

Vragen en antwoorden over dit onderwerp
Kan ik het saldo van mijn rekening of informatie over een verrichting opvragen bij de klantendienst?
Ik krijg melding dat mijn saldo ontoereikend is, maar er staat nog geld op mijn rekening. Wat gebeurt er?
Als u de melding krijgt dat uw saldo ontoereikend is, hebt u wellicht andere betalingen uitgevoerd die nog niet in de historiek van uw rekening zijn opgenomen. Hierdoor is de dagelijkse of wekelijkse transactielimiet van uw rekening overschreden en kan u geen betalingen meer uitvoeren.