
Voor bpost bank blijft menselijk contact essentieel. Daarom stellen we je een breed netwerk ter beschikking: niet minder dan 657 kantoren waarvan er heel wat ook op zaterdagvoormiddag open zijn. Je kan er terecht voor advies over heel wat specifieke onderwerpen.
Experten tot jouw dienst
Vandaag de dag kunnen we talloze bankverrichtingen zelf uitvoeren, maar in sommige gevallen hebben we hulp, advies of raad nodig. Daarvoor zijn onze medewerkers er.

Aan het loket
657 kantoren en duizenden medewerkers staan ter beschikking. De kantoren zijn geografisch verdeeld over het hele land. Er is er dus zeker één bij jou in de buurt.

In de adviesruimte
Experten ontvangen je in een moderne, comfortabele en discrete ruimte. Ze luisteren er naar jou en geven je gepersonaliseerd advies.

Telefonisch
Onze medewerkers van de klantendienst zijn er voor jou tijdens heel praktische uren: van maandag tot vrijdag van 9u00 tot 12u30 en 13u30 tot 18u00 en op zaterdag van 9u00 tot 13u00.
Onze adviesruimtes, gastvrij en discreet
Een persoonlijke lening aanvragen, raad vragen over een verzekering die je naasten beschermt, advies inwinnen over een investering, de voorwaarden van een hypothecaire lening bespreken... zoveel goede redenen om een discreet gesprek te voeren. Dat gebeurt in de meeste van onze kantoren in een speciale, moderne en comfortabele ruimte.

Een discrete ruimte
Deze comfortabele ruimte is in het kantoor gelegen. Je kan er enkel terecht voor bankzaken. In alle vertrouwen.

Experten tot je dienst
Onze specialisten zijn er om naar jou te luisteren en om je te begeleiden. Ze krijgen permanent opleidingen om alle aspecten van het beroep onder de knie te hebben.

Gepersonaliseerd advies
Jouw projecten en noden zijn eigen aan jezelf. Je geniet dan ook van een privégesprek en van antwoorden die 100% op jou van toepassing zijn.
EEN FinanCiëel expert aan het woord
Menselijk contact is essentieel
Alice Ngiriye legt in enkele woorden uit hoe zij haar betrokkenheid ziet en wat zij leert van haar contacten met haar klanten
"Als financieel expert is het mijn taak om een duurzame relatie met onze klanten op te bouwen en te onderhouden, om hen vertrouwd te maken met de producten van bpost bank, meer bepaald de beleggingsproducten. Ik heb dus ook een educatieve taak."

Het belang van afspraken
"Het eerste gesprek is een gelegenheid om mijn (toekomstige) klant te leren kennen, om zijn huidige financiële situatie te bespreken en om over zijn plannen te praten om zijn verwachtingen beter te begrijpen.
Soms praten we dan al over beleggingen, maar dat gebeurt meestal tijdens een tweede afspraak. Dan kunnen we samen een beleggersprofiel opstellen, zijn beleggingsdoelstellingen bepalen, zijn kennis van en ervaring met beleggingsproducten in kaart brengen. Die informatie zal mij in staat stellen hem het (de) passende product(en) voor te stellen. Vervolgens komen wij ten minste tweemaal per jaar samen om de situatie te bespreken."
Eenvoud en nog eens eenvoud
"Voor onze klanten is het prettig te weten dat zij een contactpersoon hebben om hen te begeleiden. Wij gebruiken eenvoudige taal, zonder financieel jargon. Wij blijven dicht bij onze klanten en wij zijn toegankelijk, wat het verschil maakt met de concurrentie. Voor mij is bpost bank een bank voor iedereen. Daarom kan iedereen bij bpost bank beleggen!"
"Het eerste gesprek is een gelegenheid om mijn (toekomstige) klant te leren kennen, om zijn huidige financiële situatie te bespreken en om over zijn plannen te praten om zijn verwachtingen beter te begrijpen.
Soms praten we dan al over beleggingen, maar dat gebeurt meestal tijdens een tweede afspraak. Dan kunnen we samen een beleggersprofiel opstellen, zijn beleggingsdoelstellingen bepalen, zijn kennis van en ervaring met beleggingsproducten in kaart brengen. Die informatie zal mij in staat stellen hem het (de) passende product(en) voor te stellen. Vervolgens komen wij ten minste tweemaal per jaar samen om de situatie te bespreken."
Eenvoud en nog eens eenvoud
"Voor onze klanten is het prettig te weten dat zij een contactpersoon hebben om hen te begeleiden. Wij gebruiken eenvoudige taal, zonder financieel jargon. Wij blijven dicht bij onze klanten en wij zijn toegankelijk, wat het verschil maakt met de concurrentie. Voor mij is bpost bank een bank voor iedereen. Daarom kan iedereen bij bpost bank beleggen!"
Contact en openingsuren

Telefonisch
Op 02/278.50.32, van maandag tot vrijdag van 9u00 tot 12u30 en 13u30 tot 18u00 en op zaterdag van 9u00 tot 13u00.

In een kantoor
657 kantoren, waarvan er ook zaterdagvoormiddag open zijn. Geef uw postcode hieronder in voor de openingsuren van het kantoor bij jou in de buurt.
11 kantoren zijn op zaterdag open van 8u30 tot 16u30: Antwerpen Eiermarkt, Aarlen Centrum, Brugge, Brussel De Brouckère, Brussel Zuid, Charleroi Ville Basse, Gent Centrum, Hasselt Centrum, Leuven Centrum, Luik Perron, Namen Belfort.